Ny kollektion - Intense
RABATTKOD: SUMMER2020% Rabatt på allt!

Kundtjänst

BESTÄLLNING & LEVERANS

Kan jag ändra eller ta bort min order?
- Om du efter att du lagt din order upptäcker att du vill ändra något så kan vi eventuellt hinna korrigera det innan din beställning skickas ut till dig. Notera att detta alltså inte alltid går att lösa men om du kontaktar oss så snart som möjligt via kontaktformuläret på vår hemsida så ska vi göra vårt bästa för att hinna lösa det, du kommer direkt till kontaktformuläret HÄR.

Är min order skickad?
- Så snart din order packats samt skickats från oss så skickas en spårningslänk ut till dig via e-post till den e-postadress du angett vid ordertillfället, där kan du följa ditt paket hela vägen till leverans.

Hur lång är leveranstiden?
- Har du valt standardleverans med PostNord är leveranstiden 1-3 arbetsdagar. Om du väljer DHL Express är leveranstiden 1-2 arbetsdagar.

Vad kostar frakten?
- Om du valt standardleverans med PostNord så är det gratis frakt för alla ordrar över 499kr. Om din orders värde understiger 500kr tillkommer en fraktkostnad på 49kr.
- Om du valt hemleverans med PostNord så är fraktkostnaden 99kr vid ordrar som understiger 500kr. Om din orders värde överstiger 500kr är fraktkostnaden 69kr. OBS! Vid returer återbetalas inte fraktkostnad för hemleverans. 
- Om du valt snabbleverans med DHL Express kostar frakten 99kr oavsett ordervärde. OBS! Vid returer återbetalas inte fraktkostnad för snabbleverans.

Hur får jag min order levererad?
- Om du valt standardleverans med PostNord så skickas ditt paket till det ombud du väljer vid ordertillfället. Du får sedan en SMS-avisering så snart ditt paket finns att hämta ut hos ombudet.
- Om du valt snabbleverans med DHL express så skickar DHL kort efter att du lagt din beställning ut ett sms med en länk där du själv får välja mellan flera olika leveransätt, bland annat leverans till ombud eller hemleverans.