Ny kollektion - Intense
BLACK WEEK: SISTA CHANSENÖppet köp till och med 8 januari.

Kundtjänst

BESTÄLLNING & LEVERANS

Kan jag ändra eller ta bort min order?
- Om du efter att du lagt din order upptäcker att du vill ändra något så kan vi eventuellt hinna korrigera det innan din beställning skickas ut till dig. Notera att detta alltså inte alltid går att lösa men om du kontaktar oss så snart som möjligt via kontaktformuläret på vår hemsida så ska vi göra vårt bästa för att hinna lösa det, du kommer direkt till kontaktformuläret HÄR.

Är min order skickad?
- Så snart din order packats samt skickats från oss så skickas en leveransbekräftelse ut till dig via e-post till den e-postadress du angett vid ordertillfället. Har du valt Budbee som leveransalternativ kan du följa ditt paket i Budbee appen där det automatiskt läggs till så snart det lämnat vårt lager. Från det att du fått leveransbekräftelsen kan det sedan ta 3-5 dagar innan paketet når Budbees terminal och det är först då en uppdatering sker i leveransstatusen i Budbee appen.

Hur lång är leveranstiden?
- Har du valt Budbee Box eller Hemleverans är leveranstiden 4-7 arbetsdagar. Om du valt Postnord ombudsleverans/hemleverans är leveranstiden 1-3 arbetsdagar.

Vad kostar frakten?
- Information om leveranskostnad för just din order står i kassan bredvid de leveransalternativ som finns tillgängliga för dig. Du har alltid gratis frakt på ordrar över 1000 sek.

Hur får jag min order levererad?
- Om du valt ombudsleverans med PostNord så skickas ditt paket till det ombud du väljer vid ordertillfället. Du får sedan en SMS-avisering så snart ditt paket finns att hämta ut hos ombudet.
- Om du valt Budbee Box eller Hemleverans rekommenderar vi att du laddar ned Budbee appen för att enkelt och smidigt följa ditt paket.