Kundtjänst

BESTÄLLNING & LEVERANS

Kan jag ändra eller ta bort min order?
- Om du efter att du lagt din order upptäcker att du vill ändra något så kan vi eventuellt hinna korrigera det innan din beställning skickas ut till dig. Notera att detta alltså inte alltid går att lösa men om du kontaktar oss så snart som möjligt via kontaktformuläret på vår hemsida så ska vi göra vårt bästa för att hinna lösa det, du kommer direkt till kontaktformuläret HÄR.

Är min order skickad?
- Så snart din order packats samt skickats från oss så skickas en leveransbekräftelse ut till dig via e-post till den e-postadress du angett vid ordertillfället. Har du valt Instabox eller Budbee som leveransalternativ kan du följa ditt paket i Instabox-appen respektive Budbee-appen där det automatiskt läggs till så snart det lämnat vårt lager.

Hur lång är leveranstiden?
- Har du valt Instabox, Budbee Box eller Budbee Hemleverans är leveranstiden 2-5 arbetsdagar. Om du valt Postnord ombudsleverans/hemleverans är leveranstiden 2-3 arbetsdagar.

Vad kostar frakten?
- Information om leveranskostnad för just din order står i kassan bredvid de leveransalternativ som finns tillgängliga för dig. Du har alltid gratis frakt på ordrar över 500 sek.
- OBS! Kostnaden för hemleverans återbetalas inte vid eventuell retur.

Hur får jag min order levererad?
- Om du valt ombudsleverans med PostNord så skickas ditt paket till det ombud du väljer vid ordertillfället. Du får sedan en SMS-avisering så snart ditt paket finns att hämta ut hos ombudet.
- Om du valt Instabox, Budbee Box eller Hemleverans rekommenderar vi att du laddar ned Instabox-appen/Budbee-appen för att enkelt och smidigt följa ditt paket.